Ny podcast-episode: “Fitness spesial”

Hei!

Etter en meget avslappende og rolig helg på Finnskogen med to vovser så er jeg back in business og jobb hvor jeg har en relativ travel uke. For bare noen dager siden ble jeg nemlig invitert til et event i Barcelona med 1 overnatting hvor det skal lanseres et nytt treningsprodukt som jeg skal lage en sak fra, noe som igjen betyr flytting av en del PT-timer og andre avtaler, men det løser seg alltids! 😀 I går var jeg på møte med VG Vektklubb-gjengen hvor vi satte opp en plan for kommende artikler og i kveld er det både PT-timer og møte på agendaen. I morgen tidlig er det avreise til Spania hvor jeg blir til torsdag kveld, mens på fredag er det vanlig jobb før jeg igjen drar på farten og setter kursen til Sandefjord. Der er det nemlig duket for årets og sesongens første fitnesskonkurranse, og jeg og Susanne holder bokstand på Hjertnes Kulturhus med boken vår “Slik former du kroppen – med styrketrening og kosthold”. 

Og da er vi tilbake til overskriften, for i forbindelse med at vårens fitnesskonkurranser straks går av stabelen så har jeg og Susanne spilt inn en spesialepisode om nettopp fitness.

Jeg har konkurrert to sesonger i athletic fitness (her konkurrerte man i pullups, dips og romaskin i tillegg til å bli bedømt på fysikk og posering), mens Susanne har erfaring fra både athletic fitness, bodyfitness og bikinifitness. Nå er hun i gang med oppkjøring til å debutere i fitnessgrenen “wellness”. I denne episoden snakker vi to om våre egne erfaringer og meninger rundt fitness, svarer på spørsmål om oppkjøringsperioden/trening/diett og gir tips til valg av coach og team, hvem fitness IKKE passer for og eventuelt hva man bør tenke over før man bestemmer seg for å starte en oppkjøring og mye mer. 

BgihvuOlHB7

 

Susanne er også dønn ærlig om sin siste oppkjøringsperiode og er veldig åpen om at det har vært tøffere enn det du første hadde trodd. Dette ble en så fin episode og er noe jeg virkelig vil anbefale å høre på hvis du eller noen du kjenner har snust på nettopp fitness-verdenen. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg