hits

Sneakpeak på partnerworkout og siste mulighet for påmelding!

I dag er det 1.august og det er 1,5 uke til jeg og Sandra tar med oss en herlig gjeng ned til Rhodos. 12.-19.august er det nemlig duket for treningsreise i samarbeid med Apollo med fokus på mestringsfølelse og treningsglede. (Og gjett om jeg er fornøyd med at frokostbuffe og middager er inkludert i prisen a - yummy!!!!!!!!! :D ) Les mer her. 

Jeg og Sandra er naturligvis travelt opptatt med å spikre de siste detaljene på treningsøktene og opplegget vi skal kjøre i løpet av uken (alt er frivillig å være med på).

Det blir 1-2 økter per dag, noen foredrag samt mulighet for å stille oss instruktører spørsmål om det du måtte lure på innen trening og kosthold for å nevne noe. Du vil så klart få masse tid til å bare chillaxe og nyte den greske paradisøya med badeliv, solseng, shopping og utfklukter - ja, det du selv måtte ønske. Uansett er jeg 100 prosent trygg på at dette kommer til å bli en tur fylt med inspirasjon og energipåfyll som vi alle kommer til å huske og leve lenge på <3 

Her er foreløpig timesbeskrivelse av de ulike godbitene vi kommer til å tilby:

TIMEBESKRIVELSE: 

Dagens WOD
WOD står for Workout Of the Day og disse øktene er inspirert fra CrossFit-trening. Her får du utfordret hele kroppen med både styrke, spenst, kondisjon og utholdenhet. Dagens WOD vil variere fra gang til gang og instruktørene vil ta deg gjennom økten. En WOD kan bestå av ren styrke og deretter en kort, intensiv del, mens andre ganger er det kontinuerlig arbeid i 15-45 minutter.

Partner Workout
Her jobber man sammen to og to hvor man får trent hele kroppen med hjelp av egen kroppsvekt. Par-trening er perfekt å utføre sammen med en venn eller kjæreste når dere er på ferie eller ikke har tilgang til treningssenter. Gøy, effektivt og sosialt!

Workshop
Våre workshops deles opp i to: en teoretisk del og en praktisk del. I den teoretiske delen går instruktørene igjennom ulike treningsøvelser med forklaring av teknikk, viktige ting å tenke på og hva som er bra med nettopp denne øvelsen. I den praktiske delen kjøres en treningsøkt hvor du selv får testet ut de ulike øvelsene.

Morgentur
Start dagen med å utforske nærområdet vi bor i med en instruktør. Vi går eller jogger en morgentur før frokost.

Minibands-workout
Vi bruker minibands (små strikker) for trene kroppen og du vil garantert kjenne en helt ny kontakt med muskler du ikke visste du hadde!  

Sirkeltrening - Boot Camp
Trening med ulike stasjoner hvor man arbeider i tidsintervaller. Stasjonene består av ulike øvelser som trener både styrke og kondisjon.

Core
Treningsøkt med ekstra fokus på kjernemuskulatur. Du trener ulike øvelser som aktiverer mage og korsrygg, samt balanse og stabilitet.

Morgenmobilitet
En rolig og avslappende morgentime som vil myke opp kroppen din. En deilig og myk start på dagen!

HIIT Høypuls
HIIT står for Høy Intensiv Intervall Trening. Her trener vi korte og intensive intervaller med korte pauser. Du vil garantert kjenne at kroppen jobber - gjør deg klar for en effektiv og morsom svettefest!

Fullkroppsøkt - styrke
Styrketrening i gruppe med instruktør som viser øvelser hvor du får trent hele kroppen. Vi bruker både egen kroppsvekt og utstyr som for eksempel frivekter for å gjennomføre styrkeøvelsene.  

Spørsmålsstund
Nå har du mulighet til å få svar på det du lurer på om trening og kosthold. Vi samles til en hyggelig prat om trening og kosthold hvor Silje og Sandra svarer på spørsmål fra deltakerne.

Som du ser er en av øktene er partner-workout og her er en liten filmsnutt av hvordan slike øvelser kan se ut:

Fikk du lyst til å være med på moroa? Sikre deg selv en solsikker uke på tampen av sommerferien og bli med oss på tur - og du, turen er for alle uansett alder, form og treningsnivå :)

For påmelding - klikk her. (Er du Aftenposten-kunde kan du snike deg til rabatt - sjekk mer her)

- Silje Bjørnstad - 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Matbloggtoppen Matprat