Treningsreise – slik gikk det

Da var jeg hjemme fra Rhodos og første egen-arrangerte treningsreise er unnagjort. Dette har som tidligere nevnt vært en stor drøm for meg å få til og jeg har gledet meg så utrolig lenge til å gjennomføre dette. Og treningsreisen har virkelig gått over all forventning! Det er jo spennende å se hvordan gruppedynamikken blir når X antall personer møtes og skal se hverandre, spise sammen og trene 7 dager på rad, men med den gjengen her har vi hatt null utfordringer i forhold til gruppesammensetning. Altså, for en fantastisk bukett med så mye godt humør, stå-på-vilje, treningsglede, gode historier og latter. Jeg og Sandra som har vært instruktører er bare så sykt imponerte på alle mulige måter.

I tillegg til treningsøkter, workshops og foredrag har vi også så klart kost oss med 30 varmegrader, buffetmiddager, soling og bading. Allerede før vi var hjemme har vi fått spørsmål om vi skal sette opp nye treningsturer og svaret på det er definitivt JA! Så i løpet av høsten skal jeg og Sandra sjekke ut muligheter for å få til en tur i løpet av vinter- eller vårmåndene 2019 – stay tuned!

Her er et lite bildedryss og smakebit av hvordan turen har sett ut:

 

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg