hits

Treningsreise - kan JEG bli med?

Ja selvfølgelig kan DU være med!!!

Som noen kanskje har fått med seg så skal jeg Sandra arrangere ny treningsreise i mai 2019, nærmere bestemt 7.-14.mai.

FOR PÅMELDING OG MER INFO OM TRENINGSTUR TIL MALLORCA  - KLIKK HER.

I forbindelse med dette så får vi ofte mange av de samme spørsmålene fra reiselystne damer, og her svarer jeg på topp 5 spørsmål:

1) Hvor godt trent må jeg være? Hva slags treningsøkter vil det bli? Og må jeg være med på alle øktene?
På våre treningsreiser kan alle bli med, uansett nivå, utgangspunkt og treningserfaring. Selv om vi trener sammen så er jeg og Sandra opptatt av å tilpasse treningen individuelt, og det er alltid mulig å tilpasse øvelser med tyngre/enklere alternativer for de som måtte ønske det. Det blir varierende og allsidig trening med fokus på å ha det gøy og oppleve treningsglede og mestringsfølelse. En ting som ofte gikk igjen på treningsøktene våre på den forrige treningsreisen var at folk stadig sa "dette hadde jeg ikke trodd jeg skulle klare" og "wow, det er så kult å kjenne at jeg klarer mer enn jeg tror!!". Treningsøktene våre vil bestå av både kondisjonsøvelser, styrketrening, crossfit-inspirert trening, mobilitet, kjernetrening, morgentur, kroppsvektøvelser, høypuls-timer og trening med minibands for å nevne noe. Alle øktene er selvfølgelig frivillig og vi har aldri noe "opprop" eller noen navnelister som skal krysses av etc ;)

2) Hvordan er dagene lagt opp?
Dagene er lagt opp til treningsaktiviteter 2 ganger om dagen, da en økt på morgenen/formiddagen og en på ettermiddagen. Vi har frokost og middag inkludert i reisen og dermed er det frokostbuffe om morgenen og middag på kvelden hvor vi samles til bords for de som måtte ønske det. Tiden mellom øktene består gjerne av egentid hvor du har mulighet til å nyte sol- og strandliv, shopping, utflukter, eller total avslapping med spa og velvære. Ellers så har vi også noen små bonus-aktiviteter som for eksempel kan være felles fotoshoot med morsomme bilder, volleyball-spill, workshops og foredrag.

Eksempel på hvordan en dag kan se ut:
07:30-08:10 Felles morgentur
08:00-10:00 Frokost
10:00-11:00 Rumpe-trening med minibands
11:00-17:00 Egentid 
17.00-17.45 Core-trening
17.45-19.30 Egentid
19.30 Felles middag og deretter herlig underhonding  og dans på hotellet 

Eksempel på hvordan en annen dag kan se ut:
07:30-08:00 Morgenmobilitet
08:00-10:00 Frokost
10:00-11:00 Sirkeløkt med kondisjon og styrke
11:00-17:00 Egentid 
17.00-18.00 Foredrag
18.00-19.30 Egentid
19.30 Felles middag og deretter underholdning på hotellet

3) Hvor mange skal reise? Kan jeg reise alene?
Vi har et begrenset antall plasser på våre turer for å sikre et godt fellesskap utenom treningen i tillegg til at vi da kan gi best mulig individuell oppfølging og tilrettelegging for at du skal få mest ut av treningsreisen. Det er maks 18-20 plasser på turen til Mallorca. Man kan reise alene, eller sammen med noen - dette er helt opp til deg selv og uansett skal vi love at du ikke vil kjede deg eller føle deg alene;)

4) Hva er inkludert?
Flyreise tur/retur
Transport til og fra flyplassen
7 netter på et superfint 4-stjernes hotell (les mer og se bilder fra hotellet her)
Halvpensjon (inkluderte måltider hver dag er frokost og middag)
Daglige treningsøkter med to profesjonelle treningsinstruktører
Variert treningsprogram
Foredrag

5) Hvordan er maten og hva spiser dere på treningsreise?
Med buffet har man mange valgmuligheter når det gjelder mat. Her kan man velge blant ulike kjøtt-, kylling og fiskeretter, sjømat, vegetariske ingredienser, frukt og grønnsaker, ulike typer brød og salater, varm- og kaldretter, pasta, pizza egg, supper, desserter, pannekaker og så videre. Kort oppsummert så velger du selv hva og hvor mye du vil spise, men noe av det beste med slike turer er jo at man er så aktiv at man kan spise masse digg og variert mat for å gi kroppen nok energi ;) Selv ELSKER jeg matbuffeter og for å si det sånn så sulter jeg aldri på slike turer her og nyyyyter hvert eneste måltid med verdens beste samvittighet :D

Har du flere spørsmål eller kommentarer om treningsreise er det bare å sende meg en mail på silje@sterkhelse.no eller legge igjen en kommentar.

- Silje Bjørnstad -

FOTO: Lise Stenersen

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Matbloggtoppen Matprat