Jeg har bare venta på det…

…den derre høstforkjølelsen som det virker som omtrent alle har vært igjennom de siste ukene. Både PT-kunder og PT-kollegaer har vært snufsete, hatt tett nese og litt vondt i halsen. Og da var det på en måte bare et tidsspørsmål før jeg selv skulle bli smittet, noe jeg nå har blitt. Så ja, nå er det min tur til å ha nyseanfall sånn cirka 20 ganger hver time, halsen er litt mer følsom enn til vanlig og nesespray er blitt bestekompisen. Men selv om formen ikke er på topp, så har jeg heldigvis ikke feber eller er sengeliggende liksom. Og jeg håper det ikke blir verre heller for i morgen reiser jeg jo til Vestlia Resort sammen med hundrevis av andre damer for å nyte livet i forbindelse med Kamille Weekend! 😀 Jeg gleder meg kjempemasse og er bare supergira på å både holde egne treningstimer og foredrag, men også bli inspirert av andre, lære nye ting, chillaxe og hente energi, nyte god mat og bare NYTE øyeblikkene her og nå.

Jeg drar altså oppover i morgen torsdag, og er tilbake på søndag. I løpet av helgen skal jeg holde 7 treningsøkter og 2 foredrag.  Jeg kommer til å være mer tilgjengelig på instagram de neste dagene, der jeg lover å oppdatere fra helgen. Så følg meg gjerne på @silje_bjornstad

Nyt høsten folkens!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg