Ny podcastepisode: Å jobbe som personlig trener

Hei og hoi fra Vestlia Resort! Nå ligger jeg i dobbeltsenga mi på familierommet (!) jeg har fått tildelt her på NYDELIGE Vestlia Resort på Geilo. Altså, for et flott sted! Og for en fantastisk gjeng og crew som er her. Vi har kommet i gang med både treningstimer, utstillere og lignende, men det er jo i morgen det virkelig smeller. Da blir det både foredrag, treningstimer, kick-off-presentasjon og andre ting som hører med på en skikkelig dameweekend – jeg gleder meg kjempemasse til absolutt ALT!

 

Men nå er det podcast det dreier seg om, fordi jeg har nettopp publisert en ny episode av BedreTrent Podcast hvor jeg denne gangen har fått med meg samboer og personlig trener Fredrik, for å snakke om nettopp PT-jobben.

Hvordan er det egentlig å jobbe som PT, hva slags fordeler og ulemper er det, hva slags arbeidstider er det, og hvem benytter seg av personlig trener og hvorfor? Dette snakker vi mer om i denne episoden, og vi svarer også på lytterspørsmål om kosthold, restitusjon og hviledager.

BedreTrent Podcast finner du på iTunes og på Soundcloud. Klikk her for å høre episoden.

GOD LYTT!

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg