Denne helgen her…

…har virkelig gått over alle forventninger. Torsdag tok jeg toget til Geilo og Vestlia Resort hvor “Kamille Weekend” stod på agendaen. Først og fremst; for et fantastisk hotell i helt nydelige omgivelser Vestlia er! Med de flotte høstfargene som er i fjellet nå så var det som å gå rundt i eventyrland der ute da sola dukket frem. Jeg tok meg en tur ut i løpet av lørdagen hvor jeg gikk oppover en av slalombakkene fra hotellet og det var så ubeskrivelig deilig å trekke frisk luft med den utsikten der.

I løpet av helgen holdt jeg både foredrag og treningsøkter. Jeg var så heldig å være en del av trenerteamet sammen med denne gjengen her. De fleste instruktørene jobber på Gym Bekkestua med supre Lise Solie i spissen.

Vi har opplevd så mye treningsglede, stolte smil og endorfiner denne helgen her – noe som gir meg så ubeskrivelig mye. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; jeg har verdens fineste jobb og jeg er så uendelig takknemlig for alt jeg for lov til å være med på. Så mange fantastiske folk, både blant deltakere, crew og kollegaer, bidrar til at helgen blir helt upåklagelig og det er bare godt humør og kose-seg-stemning hele veien.

Mellom jobbslaga (som ikke bare inkluderer økter, men møter og planlegging og forberedelse), så har det blitt supre matopplevelser og gode samtaler, jeg sjekka ut hotellgymmet og jeg tok meg som nevnt en mini-topptur. 

Jeg hadde også planer om å selv være med på en av treningsøktene, sjekke ut spa og basseng og ta en runde bowling i hotellets bowlinghall, men det får bli neste gang. Selv med små pauser her og der så er man hele tiden tilgjengelig og PÅ under sånne arrangementer, noe som jeg begynte å merke godt i går søndag. Resultatet av flere netter med lite søvn og mye som skjer gjorde at jeg la meg klokken 21, sovnet 21:30 og jeg sov helt til 07:45 i dag. DET var deilig det.

Nå skal jeg planlegge arbeidsuken, komme meg til STERK for å jobbe med PT-kunder, samt ta et par jobbtelefoner.

Ha en fantastisk uke 🙂

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg