Silje tester Troika med appelsinsmak

Blant årets høstnyheter i dagligvarehandelen så finner vi Troika Appelsin – en sjokoladenyhet som for meg høres meget fristende ut. Jeg digger Troika, og jeg digger appelsinsjokolade – så denne komboen måtte jo være jackpot for min del!

Jeg fant den nye Troika-sjokoladen på Meny på Løren i Oslo, og dette er min dom:
Sjokoladen jeg hadde kjøpt var dessverre litt hard i konsistensen, og derfor ble førsteinntrykket litt skuffende fordi jeg gjerne vil bare ta en bit uten å måtte “TA I” alt jeg kan når jeg spiser Troika-sjokoade. Og derfor fikk jeg også inntrykket av at konsistensen ikke var så myk som jeg hadde trodd, og slik som jeg kjenner den fra vanlig Troika – og dette kan jo bare ha vært en tilfeldighet.

Uansett så var det deilig smak av appelsin og Troika-sjokolade som var helt grei, men likevel så ble det liksom litt feil og rart. Derfor foretrekker jeg fortsatt vanlig Troika, men kan fint velge appelsinvarianten til variasjon fordi smaken i seg selv var yum.

Terningkast 4 fra meg, og da har vanlig Troika terningkast 6 😉 

Noen andre som har testet?

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg