Topp 10 treningslåter akkurat nå

Jeg har nevnt det før, og jeg sier det igjen: Musikk er et MUST når jeg skal trene, så her deler jeg mine topp 10 låter som går igjen på Spotify under mine treningsøkter nå for tiden:

* In My Mind – Dynoro
* L`amour Toujours – Talstrasse 3-5
* Make It Bounce – Martin Vide  – Jaded (remixes)
* Flames – David Guetta, Sia
* Teardrops – Crew Cardinal
* Drop That Low – Tujamo
* Go To Sleep Wahlstedt Remix – John De Sohn, Wahlstedt
* Feel Good – Felix Jaehn
* Uptown Funk – Mark Ronson
* One Foot – Walk The Moon

Oppdater spillelista di i keld, så er du klar for en sporty start på en ny uke i morgen 😉

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg