Åpent hus på STERK: tren gratis!

Hei mandag!
Førstkommende helg, 12.-14.oktober inviterer STERK Helse til åpent hus. Dette betyr at du kan teste oss gratis, både når det gjelder treningsfasiliteter, gruppetreningskonseptet PT Small Groups og flere av PT-ene stiller med gratis PT-timer. Selv skal jeg holde en gruppetime med STERK Jente på lørdag formiddag. STERK Jente er en av de gruppetimene jeg har fast på torsdager og her er det fokus på gode styrkeøvelser hvor du trener hele kroppen. Eksempler på øvelser er knebøy, markløft, chins/pullups, utfall, pushups, skulderpress, roing i ringer etc.

I løpet av dagen er jeg også tilgjengelig for gratis prøvetimer for personlig trening, men dette må bookes og avtales på forhånd. Kom innom STERK eller send meg en mail på [email protected] hvis dette høres interessant ut. Jeg vet også at det denne dagen vil bli mulighet til å gjøre et ekstra godt kjøp når det gjelder PT-timer!

Ta med deg venner, familie og kollegaer – så håper jeg vi ses!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg