3 nye låter du bør sjekke ut

Hei!

Først og fremst: sommerferie er så sjukt deilig! Jeg nyter stressfrie dager i skog og mark kombinert med sosialt samvær hvor jeg faktisk er logga PÅ livet og logget AV sosiale medier og jobbmodus. Jeg er bare innom bloggen for å tipse om at PT-kollega Morgan Moen har gitt ut 3 nye egenkomponerte låter som ligger ute på Spotify, iTunes, Tidal etc.

Tidligere har jeg jo skrevet om hans første låt S`envoler, og nå har han altså spilt inn 3 nye sanger som du finner ved å søke opp “Morgan Moen” på de ulike musikkplattformene. Min personlige favoritt av de 3 nye låtene er “This Time, og så synes jeg alle låtene er utrolig behagelig å høre på når man for eksempel kjører bil – prøv selv! 😉

Selv har jeg begynt på et lite musikkprosjekt sjæl i sommer. Men mer om det senere! Fortsatt god sommer!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg