R.I.P. my white, but not suede, shoes

Da var dagen kommet for at jeg skjønte at mine hvite ganske utgåtte og utslitte støvlettsko var nødt til å bli erstattet.

Med åpen hæl og hull her og der var det bare å reise ned til sentrum for et impulskjøp av enkle "tre-på-seg-på-to-sekunder-skopar", og femten minutter senere og 600 kroner fattigere var det gjort. 
bilde 9
bilde 3
"I`m sorry, but our time is over"
Jeg liker dårlig å henge på nedi Oslo sentrum en fredags ettermiddag, så å bruke minst mulig tid nedi den suppa var et krav, noe jeg klarte relativt greit også. Var innom 2 skobutikker (og faktisk INGEN klesbutikker!!) før jeg drog hjem igjen med ett nyinnkjøpt skopar. Det er selvfølgelig fakepels (alle som kjenner meg vet jeg er medlem av dyrebeskyttelsen og ivrig kjemper for dyrs rettigheter), og håper jeg skal holde meg noenlunde varm på beina da den snøen måtte komme.. Tviler på de er vanntette siden det er syntetisk skinn, men det skulle gå greit å traske rundt i "tørr snø" fikk jeg informasjon om. Såkalt "tørr snø" i Oslo er vel heller et sjeldent syn, men disse har i hvertfall foreløpig ingen luftehull eller hæl som faller fra resten av skoen. Synes hvertfall jeg var flink som valgte brune sko, og ikke svarte eller hvite som jeg alltid gjør! Og jeg er også imponert over at hele den lille shoppingseansen tok meg under èn time midt  verste ettermiddagsrushet!:) 
getattachment3aspxgetattachment4aspx
Nytt par: Vi har mange hyggelige stunder i vente.
Gammelt par: Takk for alle gode stunder og gåturer dere begge har gitt meg. Rest In Peace.
bilde 45
-Silje-
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg