Karibisk førbursdagsmiddag og dagens vits fra pappa

Da har mamma og pappa vært en liten tur på besøk med noen gaver og stæsj, også gikk vi hele family`n ut og spiste. Var på Carib i Helgesens gate, og de kunne tilby en variert og spennede meny med blant annet hotpot oksegryte, marinerte kyllingspyd, kanelsaus, karibiske kjøttkaker, mangopudding, og kokos-is for å nevne noe.

Jeg og mamma spiste nydelig kyllingspyd med gratinert søtpotetpure og kokosmelksaus! NAM!
getattachment1aspx
Måtte selvfølgelig bli dessert også, jeg og bror spiste banankake med is og tropiske frukter, mamma spiste kokos-is med mangosorbet og frukt, mens pappa klarte seg fint med sin vanlige svarte kaffe. 
getattachmentaspx
Mamma sin digge dessert
getattachment2aspx
Min übersøte banankake-muffinsting med tilbehør. 
Oh, pappa, jeg lovte jo å skrive den tørre-tørre vitsen din på bloggen min! 
So here we go: 
Kent Bjørnstad da han tar i døra som går inn til toalettene: "Her blåser det visstnok? For det står "trekk i døra"."
Pappa er kul. 
Ellers så er jeg en miksmaster, 2 minipaiformer,  en genser, spabehandling-gavekort og noen hundrelapper rikere, og minst 1 karibiskmat-kilo feitere. Anbefaler Carib restaurant på det varmeste. Her snakker vi massive porsjoner med kjempegod mat og mange spennede, nye smaker! 🙂
-Silje-
1 kommentar
    1. hørtes ut som en koselig bursdagsfeiring 🙂
      tipper kent var rimelig fornøyd med sin egen vits… haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg