Bjørne-votter :)

bilde 48

Er det noen av dere som husker disse "bjørne-vottene" som var superpopulære for noen år tilbake?

Jeg måtte jo selvfølgelig prøve å være en av de kule jentene som alle hadde 3-4 par i ulike farger, og gikk til innkjøp til ett svart og ett lilla par. Og her om dagen fant jeg igjen de lilla, og de er jo fortsatt utrolige gode og varme!
Om de egentlig er så himla pene bryr jeg meg fint lite om, for de varmer mye bedre enn noen av de tjue parene med h&m-fingervantene for 59 kr stk jeg har i hvertfall.
bilde 44
bilde 42
Også er det litt bjørneaktige, og det passer meg veldig fint. Etternavnet mitt er jo BJØRNstad, og enhver BJØRNstad burde uten tvil eie et par BJØRNevotter. Så da bryr jeg meg ikke om at jeg går rundt med votter som ser ut som jeg har pailabber! 😀 For bjørnevotter er topp å ha i kalde Norge!
bilde 45
Noen flere der ute som fortsatt har og bruker sine bjørnevotter? 🙂
4 kommentarer
    1. Snufs! Kan faktisk ikke huske at jeg hadde sånne votter jeg? Betyr det at jeg faktisk ikke var så kul som jeg trodde jeg var på den tiden??? Føler at selvtilliten min sank noe drastisk her, og har en følelse av at dette kommer til å forfølge meg resten av livet nå… 🙁
      Men det er ihvertfall godt at jeg har en sånn superkul venninne som deg ihvertfall!!! Du er best vennen, og definitivt søtest!!! =)

    2. 😀
      Hehe!! De er ganske så herlige!
      Og Ann-Marie, jeg liker deg like godt enten du hadde sånne votter eller ei! ;p
      GRATTIS TIL KIL!!! 😀

    3. ååjaa! de ja!! 😀 synes enda de er sjarmerende jeg! 😀
      sv; tusen takk for kommentaren din på “det går mot glatte tider”! Samtidig går det mot helg og da kan jeg jo ønske den vakkre lille deg en fortryllende helg i samme sleng! ;D Kos deg masse! Og ikke glem.. du er verdifull! ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg