Jeg har dilla på…

…blant annet klokker og solbriller. Og her kjører vi kvantitet i stedet for kvalitet ;p
getattachment1aspx
Dette er de klokkene jeg bruker mest, og ingen av de er noen fancy, dyre designerklokker. Den dyreste er kjøpt på Åhlens for ca 700 kroner. Det er den som ligger lengst til høyre, og den kan man bytte om reimen på, jeg har svart og hvit. Ellers så er det en Mangoklokke og resten er bare sånn jalla-klokker kjøpt for maks 300 kr stk.  
Jeg fant ut her om dagen at jeg ønsker meg et klokkeskrin til å oppbevare disse i. Jeg ønsker meg også forøvrig et større smykkeskrin med sånne små søte rom og lommer 🙂
getattachmentaspx

Så er det min solbrilledilla. Dette er de solbrillene som jeg eier nå, gleder meg så sykt til å kunne bruke de igjen, for det betyr sol og varme! Det beste vårtegnet for meg er når jeg setter på meg solbrillene og går en lang tur i vårsola. Men det er nok noen måneder igjen til det skjer for å si det sånn.

Alle parene er intakt bortsett fra det som ligger øverst til venstre. Jeg skal nok ha en begravelse snart, men de parene ble kjøpt på Stillehavsøya Rarotonga under min jorda-rundt-reise, så derfor er det ikke "kun" et solbrillepar. Men et solbrillepar med Rarotonga-sjel. ;p
Jeg har også dilla på å reise, og var en tur over til USA i sommer. Hadde med meg bare 4 par, og kom hjem med bare 5!!! DET var godt gjort det! 😀

solbrill

Skal ut å reise litt igjen neste helg. Da er det spa-weekend i Tallin i Estland med mamma som står for tur. Mulig det blir lite bruk for solbriller der, men de har sikkert en haug med klokker og annet stjæsj av heller middelsmådig kvalitet! 😀
Noen fler som deler mine interesse-dilla-syndromer? Hva har dere dilla på?
-Silje-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg