Silikoninnlegg nummer 2

Ah, tipper det var mange som ble skuffa over silikonpuppe-innlegg med den iøynefallende overskrifta. Men beklager, jeg kommer aldri til å ta silikon selv om jeg sikkert er et prakteksemplar til å gjøre det. Jeg har nemlig venta på at puppa mine skal vokse siden jeg kom i puberteten, og jeg venter fortsatt. Men virkeligheten har begynt å ta meg igjen og jeg begynner kanskje å innse at jeg bare må leve med det som ikke er der, og vet du, det er helt greit.

Uansett, har noen problemer med det så er det jo nemlig deres problem.

Det var i hvertfall gøy å se hvordan statistikken over sidehenvisninger og lesere gjorde et hopp på grunn av innlegget og jeg lo godt da jeg så følgende:

Det ble fordobling på ett innlegg det gitt. Bare på grunn av noen silikonpupper som aldri har eksistert en gang. Kan ikke si jeg ble overraska, hehe, er bare gøy å bevise hva som interesserer folk og hvordan man skal få folks oppmerksomhet. Og siden jeg ikke har selve silikonpuppene så må jeg heller ty til utspekulerte og kyniske løsninger med bruk av ordvalg og overskrifter som innebærer erogene soner og kroppsdeler.

Nærmere titt på statistikk-kurven:

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg