Film: lørdagstrening

Hei og god lørdag!
Jeg startet min lørdagsformiddag med en kjapp treningsøkt. Her ble det blant annet supersett i knebøy med 55kgx3settx6rep – 30-40 sekunders pause – 50kgx3settx5rep:
video:kneboysupersett

Så ble det benkpress med 30kgx5 – 32,5kgx5, 33kgx5, 35kgx5, 37,5kgx5.

video:benk375x5

Og deretter chins med 8-11-8-8-10 reps. Snart klar for ny pers-test igjen jo!! FJORTEN er pers, FEMTEN er målet for 2014!!! Så da jeg har klart det blir det full fokus på muscle up!

😀

Og til de som har sett “sintetrynet” mitt på fremsiden av Nettavisen i formidddag så sier jeg bare “hva gjør man vel ikke for levere optimalt på jobb?!” 😉 Men jeg er ikke sint, bare veldig fokusert og konsentrert. 😉


Les saken her: 

– Tenk at man blir så sliten av så lite

Ha en deilig lørdag og helg! 

– Silje Bjørnstad –

3 kommentarer
    1. Geriatriks: Hehe, satser på det. Men har flere mål for året vettu, og da må jeg prioritere litt andre øvelser også! 😉 Har tro på variasjon for best mulig utvikling! 😀
      Hvor mange tar du forresten? ;p

    2. Vel.. På en god økt så går det vel ned en sixpac med Duggfrisk 😉
      Neida.. Skal ikke tulle.. Jeg har ikke testet sånt siden heg som 17 åring uten å ha trent i det hele tatt tok 100kg i benk.. Trener lite på sånne øvelser nå og. Blir mer mindre kg og mange rep 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg