Veien videre med nytt jobbprosjekt

Gooood morgen! 

Dette er min første feriedag av årets sommerferie og den starter hjemme på Finnskogen (hos mamma og pappa) med en gåtur i skogen med Lexie.

<3

Senere i dag går turen opp til Folldal sammen med kjæresten. 

Som jeg har nevnt tidligere så blir ikke årets sommerferie akkurat den lengste, det blir 1 uke med totalt jobbfri før jeg starter opp i et nytt jobbprosjekt som selvstendig næringsdrivende.

Jeg skal i høst arbeide som ernæringsfaglig rådgiver i et større kantineprosjekt for en fylkeskommune som involverer et tyvetalls videregående skoler og selvfølgelig da flere tusentalls elever. Og i tillegg er jeg altså prosjektleder for hele opplegget! Ett av hovedmålene er å lage en veileider for kantinedrift i VGS som fremmer sunne og gode matvaner hos elevene, og her er det mange som skal involveres (Tannhelsetjenesten, elevenes preferanser, kantinepersonale, fylkeskommunen, byggeansvarlige og så videre). DET kommer til å bli så gøy, så spennende, så utfordrende og ikke minst så utrolig lærerikt. 

Så fra og med midten av august så blir det nok en periode med mindre Side2-jobbing og mer hjemmekontor og reising.

Men før den tid skal jeg virkelig nyte ferieuka med forhåpentligvis et par fjellturer og ikkestressende hytteliv 😉

Ha en fantastisk herlig uke!

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. Hei! Så du nylig hadde operert ut en visdomstann, jeg skal gjøre det samme på torsdag. Har du noen tips i forhold til å få i seg mest mulig næring? Er laktoseintolerant, så is etc blir litt håpløst :/ 🙂

    2. Vibeke: Hei! Most frukt og grønt (smoothie/juice) i en blender sammen med for eksempel havregryn/nøtter kan være et forslag. (Drikk med sugerør hvis det er vanskelig “å drikke vanlig”). Evnt mykt brød (jeg spiste en del polarbrød) med noe smørbart pålegg gikk greit å spise etter to dager. Suppe, havregrøt kokt på vann, ris med grønnsaksbiter og en god saus, kokt pasta/spagetti med saus, potetmos/grønnsaksmos, dette er i alle fall noen alternativer hvis du synes det kan være vanskelig å spise normalt de første dagene etter inngrepet. Masse lykke til:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg