Klokka 22 i går:

var jeg i skogen opp mot Grefsenkollen og nøt denne fantastiske kveldssola.

Det må være en av de beste turene jeg har hatt oppover disse skogsstiene. SÅ mye energi og SÅ deilig temperatur! 

 

Det endte med at jeg måtte teste “treplanke” – inspirert av Lasse Tufte og Maren Erdvik som gjorde dette på en sak med Side2 (som jeg dessverre ikke hadde mulighet til å være med på):

 

3vtFcDseza

Mitt resultat:

 

Armene var faktisk litt lenger oppe, men barken på treet skled av og jeg rakk akkurat å redde meg inn igjen før hele meg gikk i bakken med et fint mageplask. HAHA! Og da var telefonen tom for strøm også (selvfølgelig), så neste gang blir det rettere planke og fullere batteri på telefonen 😉

Prøv denne neste gang du er i skogen, den er slettes ikke tung eller vanskelig å få til 🙂

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg