VIDEO: Plankedans-challenge: test denne på neste økt!

Hei onsdag!

I helga kom jeg over et innlegg på Facebook med tre menn som hadde en “plankedans-koreografi” til sangen “Cha Cha Slide – Hardino Mix” som jeg syntes var så fengende å se på!

Derfor måtte jeg jo teste en variant av dette her på egen hånd, og jeg fikk med meg PT-kollega Morgan Moen med på dansen. Mannen i låta gir deg instrukser som “one hop”, “right fot stomp” etc, og det finnes selvfølgelig mange ulike måter å gjøre det her på, men her er i alle fall vårt resultat:

I tillegg til at du får trent kjerne og skuldre, så får du også virkelig testa koordinasjonen og reaksjonsevne! Jeg synes sånne ting er supergøy, og håper også du lar deg inspirere til å ha det gøy med slike challenger på trening.

Enjoy!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg