Digg-diggere-diggest.

Siden sist:

Påskeferie i Trysil = utrolig etterlengta og veldig digg.
Snøen har smelta helt og våren er her = Også veldig digg.
Eksamensmodus burde skrus på i disse dager= Ikke fullt så digg.
Fått ny jobb, men liker meg ikke no særlig = Ikke fullt så digg det heller. (Så bring it on om noen vet om en fet jobbmulighet)
Skal til Portugal fra 26.juni – 2.juli med girlsa = Kjempedigg!
Skal til USA med mamma, pappa og broren min 3.juli – 20.juli = Kjempegigadigg!
Fikk igjen på skatten i stedet for baksmell = Diggest.
Har fått ny mobiltelefon: Nødvendig og ganske så digg.
Ellers så er det flere spennende ting som skjer, som også selvfølgelig er digg 😉
Om jeg noensinne havner i en situasjon der jeg skal finne på et navn som innebærer noe matkonsept er det bare nødt til å hete DIGG.
Love&peace people,
smil og vær glad, jeg vil at alle skal ha det bra.
-Silje-
By the way, den her er bare helt rå å høre på, så takk til Mr.Holm for showing me! 🙂
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg