Sitater og gullfisktryne.

Snart helg! Noe som innebærer besøk av Silje som snart flytter sørover for å studere. (Er det hun sier hvertfall). Ellers kommer meste av tiden til å gå med til jobb, men på lørdag er det ost&kjeks hos Eli Mette med flere venner som jeg gleder meg masse til å se igjen. Det blir hvertfall litt portugal-sommerferietur -mimring der blant annet følgende qoutes ble uttalt:
"Skal vi ta en runde i senga ell Ann-Marie?!" (Silje B spør om å spille en runde kort)
"HÆ, er foosball en sport?" (Irmelin mens vi spiller TP)
Eli Mette, rett ut på senga med lukkede øyer, Malene lurer i all verden på hva hun driver med:
"Jeg bare ligger her å tørker litt jeg" (EM har tatt på våt eyeliner over øynene)
"Du skal ikke legge deg på den grillen der litt da Silje?" (Irmelin til Silje som er i full gang med "bli-brun-så-fort-som-mulig-prosjekt."
"Det er viktig å bli godt stekt vettu" (Silje til de andre som hadde tvilende tillit til Siljes "dark-tanning" med faktor 4 i håp om å bli brun)
"Men jeg har jo tross alt nesten vært våken siden jeg stod opp i dag tidlig" (Ann-Marie som synes hun har vært oppe lenge på vei hjem tilbake til Norge)
Jeg kunne ha dratt til med mange fler, men da hadde fler fler begynt å tvile på om vi var helt gode i nøtta. Anyway, gotta love us chicas!;)
Apropo helt god i nøtta, kan du lage gullfiskansikt?! Sånn ordentlig? Jeg kan, og mammaen min kan. Det er våres spesialitet, men det funker jævlig dårlig som sjekketriks, og det skjønner jeg jo egentlig med tanke på disse bildene:
bilde 42
bilde 44
bilde 45

bilde 46

Lekkert?
Åjada. "Kunst" liker jeg å kalle det. "Moderne kunst."
Annet enn å lage gullfisktryne og lekt med photobooth har jeg i dag:
*vært på skolen (gir meg faktisk god samvittighet bare å skrive det)
*lekt mystery shopper 😉
*laget jævlig digg risotto til middag (helt egen oppskrift!)
*gjort research til en sak jeg skal skrive ang. rap og politikk; Skjønner politikerne ungdommes språk? (Innlegg og kommentarer og tips mottas med stor takk forresten!)
-Silje-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg