Mandag og gakkgakkrapport.

bilde 63

Det her er radioanda mi. Den er jeg veldig stolt av og glad i, rett og slett fordi den bare er dødskul. Den holder kjeft når jeg vil, og den gir god lyd når jeg vil. Også er det jo en gakkgakk. Jeg digger gakkgakker. Sikkert fordi mamma heter Ann. For jeg digger mamma også.

bilde 56
Gakkgakk-blikket. 
bilde 39
Gakkgakkuttrykket.
bilde 50
Gakkgakkmunnen.
Anywaaaaay, er mandag i dag! Med god mandagsstemning faktisk! 
Har i dag vært på kontoret til Christina for første gang, hun er den journalisten jeg nevnte i et tidligere innlegg. Skal arbeide litt for henne sånn nå og da, og må få si at førstedagen har vært en meget produktiv og god dag.
Møtte opp klokka 10 ved Mølleparken til et større kontorlokale og ble møtt at Christina og 3 artige guttetasser. Men noen navnepresentasjon var unødvendig, for i dag var det ikke lov til å kalle hverandre ved ditt ordentlige fornavn. Her gikk det blant annet  i "The Spider" og  "The Blade", mens jeg fikk kjapt tildelt navnet "The Lizzard." Følte meg nesten som jeg var i KillBill-gjengen. 
Uansett, jeg fikk arbeide med 8-9 småsaker/teasere som etterhvert blir publisert på ungelesere.no, research om varmepumper til Aftenposten (!), oversettelse av diverse tekster og transkribering av et intervju. 
Det har vært ganske gøy og lærerikt, og at French Bakery ligger i nabobygget og jeg blir påspandert lunsj i tillegg er bare digg.
Christina driver med mye rart, blant annet arbeider hun med sitt eget lille designmerke, og i dag fikk jeg velge og vrake i hjemmelagde skjerf, og endte opp med dette. 😀 
bilde 32
En ekte ChristinaSkreiberg! 😉 Dama er så utrolig kjempehyggelig. Vi takker hverandre for hjelpen hele tiden, og konklusjonen er at dette samarbeidet er ren vinnvinn-situasjon. Skal tilbake å leke pro-journalist allerede til fredag, og jeg gleder meg!
bilde 36
bilde 35
Jada, jeg vet det er speilvendt..
 
Ellers skal resten av uka bestå av:
Skole
Jobb
TV-premierer i hytt og pine
Biff wellington-middag (skal lages og nytes for første gang uansett hva resultatet blir)
Girls-night
Dobbeldate
NRK-publikum (twice!)
Savne Silje Aaland som har dratt til Spania
Og ja. Så burde jeg begynne å lese pensum…. 
-Silje-
3 kommentarer
    1. naaah går dagene til å savner meeg? sweet! jeg savner deg også.. også syns jeg det høres ut som du har en spennende hverdag i vente.. og du.. dobbeldate? hvem hva hvor???
      aj lov ju soo mætti mie!<3

    2. Silje, alle minutter og sekunder går til å savne deg.. Hehe, men jeg er så utrolig glad på dine vegne så får vel bare overleve til du kommer tilbake som negerspansk senorita! 😉
      haha, dobbeldate er med Joakim og hans kompis og dama.

      Og du, aj loooov ju tuuu! Mætti løøøv 😀

    3. må innom her hver dag så jeg får sett på bildene av deg jeg.. du er jo bare uber nydelig!!! savner deg enda mer da jeg ser på de liksom… så jeg får la vær i morgen.. hvis jeg klarer.. hehe
      puussss

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg