Laurdaaag!

Ah, i går var en særdeles koselig kveld hos Ida og Anine på Majorstua. Flere gullkorn og hefige diskusjoner om forskjell på balkon, veranda, terrasse og quiz og sinnsyke taxiturer var bare noe kvelden innholdt.

Ida har forresten en herlig tendens til og korte ned setninger ved å sette sammen 2 ord.
For eksempel da Eli Mette lurte på om noen kunne sende tacoskjell var svaret:
"Jeg kan skjelle deg jeg!!"
Eller når man ikke vet om man skal bruke ordet grine eller gråte, da sier man bare likegjerne: "Jeg GRÅNER!" 
og hvem kan glemme gode gamle ApfelStrudel!? 😀
Ah, fantastisk.
Jeg og Petter vant den hjemmelagde quiz`n til Anine også! Endelig ble mine Se&Hør-kunnskaper satt pris på der jeg svarte riktig på blant annet "hvem sine kjendisbarn?" og "hvem er denne kjendisen?"  Hah, and the winner is?! "Silje&Petter med 21 poeng!" Jadda, jeg vet jeg liker å gnu det inn. 
Uansett, etter litt for mye shotting for de fleste ble det taxitur til Grünerløkka (eller Møkka-Løkka som de fine vennene våre fra Majorstuen liker å kalle det) og utestedet Kaos. Det beste var da vi satt i taxien, kjører forbi Høgskolen i Oslo og Petter utbryter: "Herregud, er vi ved Birkelunden?!??" Jeg lo så jeg grein. 😀 Men er klart det ikke er lett å se forskjell på Høgskole-bygningen og den lille parkflekken Birkelunden ved midnattstider og etanolen har tatt over kroppen din for lengst. 
På Kaos var det god stemning, masse folk, varmt og klamt. Med andre ord, det var knall. 
I dag har jeg og Joakim vært på Tullins (begynner å bli gode stamgjester der nå), jeg har endelig fått hengt opp en tavle det har vært IQ-sperre-skruedingser på, og fiksa andre nødvendige dilldall-ting.
Enjoy the saturday-night-fever people!
-Silje-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg