Sonntag.

Ah, søndag er liksom en sånn daffe-hva-skal-man-finne-på-jeg-burde-burde-dag. Det er mye jeg burde ha gjort i dag, men sånn er det alltids, og no stress å utsette ting man kan gjør i morra.

Så i dag har jeg vært publikum på NRK`s nye humor-satsning. Fikk være med under auditions-runder, og det var mye bra, mye variert, og mye flaut. Men det flaueste er nok at vi fire jentene som var der satt på første rad, MIDT I KAMERA-ØYET. Yess da. Så da man ser dommerne på TV-skjermen, så ser man også oss så fint og tydelig i bakgrunnen, intet unntak. Men vi fikk veldig til skryt om hvor bra vi smilte da, for det er jo tross alt veldig vanskelig å smile bra… Så cred til oss lissom.
Innspillinga foregikk på Kanonhallen på Løren, et nytt sted å utforske her i byen for min del. Men det så ut som et greit sted med normale butikker og bygninger,  men denne statuen var ikke Elin  fullt så begeistra over:
getattachment
Denne heite grisen her stod utenfor Peppes Pizza, og jeg skjønner ikke helt greia. Skal dette være innbydende? Skal man få lyst på mat når man ser denne? Og sjekk tærne og bilringen rundt nakken!  Snakker om fleskepølse og griselabber lissom.
Uansett, innspilling var gøy som vanlig, gode, gamle innspillingsleder Ketil var der også. :p 
Dagens quote står søte Elin for:
Mens vi snakker om humorgruppa Raske Menn sier hun: "Åh, jeg vil ha en rask, naken mann!"
Må ta kvelden, klokka er tross alt OVER 22.00(!), og jeg skal opp grytidlig i morra, nemlig 07.15! Noe som sikkert er helt vanlig tid å stå opp for normale mennesker. Men jeg er og blir og kommer alltid til å være et B-menneske som synes at å stå opp alt annet før klokken ni er unødvendig tidlig. 
Skal på skolen, og der skal vi leke gode hjelpere til noen andre studenter. Jeg og min "ledergruppe" består av seks stk, og vi skal holde foredrag og hjelpe 40 studenter fra et kurs jeg egentlig ikke har fått med meg hva er en gang. Det omhandler digital historiefortelling, alt skal foregå på engelsk, og jeg har fått ansvaret for introduksjons-biten. Great.
Peace out and good night.
-Silje-
bilde 5 kopi 20
Og Silje Østby Aaland som befinner seg i Spania: I miss yooou so much.
1 kommentar
    1. kan man bli et herligere menneske enn silje bjørnstad?? for ikke å snakke om nydelig.. både utvendig og innvendig <3 ah.. ubeskrivelig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg