Mondayløøøøøve? Tja, joda.

I dag har jeg vært på jobb hos Christina, har blant annet skrevet flere ungelesere-saker og fiksa litt i en online-shop til Christina. Hun lager blant annet sine egne skjerf og smykker, og siden jeg har jobbet på  i dag er:

http://www.etsy.com/shop.php?user_id=8307444
Sjekk ut denne linken og shopen til frøken Skreiberg! 🙂 Men skal skrive mer om min supermentor og hennes produkter senere etter at hennes ordentlige hjemmeside er oppdatert og fiksa!
getattachmentaspx
Noen morsomme figurer på pulten som ønsket meg velkommen da jeg kom på jobb i dag! 🙂 Kæru vil jeg nå sei.
Ellers har det vært sofasliting med Jakten på kjærligheten på TV2 og TopModel på TV3. (Ja, jeg er hunkjønn og har ingen problem med å innrømme at jeg digger slike programmer.)
Også har jeg vært og kjøpt blant annet mørk og hvit sjokolade til sjokolademousse-kvelden jeg arrangerer i morgen for spesielt inviterte! ;p You know who you are;)
Gleder meg til å lage og ikke minst smake på den i morgen, og da er løftet om å prøve ut oppskriften inspirert fra Nikis i 4stjernesmiddag innfridd! Hadde som mål å prøve den ut før november, og det skal jeg nå dermed klare! 🙂
getattachment1aspx
At disse sjokoladeplatene har fått ligget i fred i hele kveld er jo et under, men i morgen skal de smeltes i vannbad og blandes med egg og kremfløte for til slutt å havne i munnen til oss 4 heldige utvalgte.
Og i morgen er det videokonferanse i forbindelse med skolen på VG og Aftenposten, der jeg visstnok skal være ordstyrer for gruppa hos VG. Jæddæ… So, hey ho, lets go!
-Silje-
2 kommentarer
    1. ordstyrer.. du er den flinkeste jeg vet om <3
      men jeg syns jeg kunne blitt bedt på sjokolad-kalas i morra også..... baaaah!
      miss juuu

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg