<3

Det ble en supernydelig tirsdagskveld med ekte solørkjerring-prat om fremtid, jobb, skole, unger og sladder. Manglet bare strikketøy og norskukeblad så kunne vi ha blitt tatt for å ha vært 30. Men men, er vel bare et sikkert tegn på at man begynner å bli gammal, eller "voksen" som noen vil kalle det ;p

Uansett så tror jeg hvertfall sjokolademoussen falt i smak, og det var jo det viktigste! 😉
getattachment1aspx
Søtinger 🙂
getattachmentaspx
Søte Elin-babe`n min inntukla i kosepleddet i "Joey-stolen" i paracet-kanskjefeber-frysning-og-sjokolademousse-rus i en leilighet som holdt en temperatur på 23grader. Mulige sykdomstegn? Åneeeeida!! 😉
Forresten, Mari, altfor lenge siden sist, håper det ikke blir like lenge til neste gang. Dætta var stas! 
Og Eli Mette, nuuuus, trenger jeg å si meir?
Elin, du er og blir min duracellkaninsolstråle.
<3
3 kommentarer
    1. nååååh, der sitter dem, alle gullunga mine og koser seg med sjokolaaade… <3 jeg liker dem!
      og jeg liker deg silje <3

    2. SIlje, du er min gullklump. 100% pure golden gold. Vi savner deg og skal lett ha reunion da du kommer tilbake!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg