Inspirert av Signe Tynning, men har ingen røyk å kutte.

Programleder Signe Tynning fra GodMorgenNorge på TV2 gikk ut på TV og sa hun fra 1.november skulle stumpe røyken.

Jeg har ingen røyk å stumpe, men ble så inspirert av hennes motivasjon for å klare noe og ikke minst å opprettholde det, at nå skal jeg jaggu gi gamle treningsrutiner en ny sjanse. Samtidig ble jeg inspirert av min kjære SiljeAaland som er blitt treningsnarkoman i Spania der hun studerer til å bli ernæringsfysiolog. 😀
I morgen har jeg bestemt meg. Jeg SKAL begynne å trene igjen. Kroppen min trenger det så sårt. Særlig nå i disse mørke og regnfulle svineinfluensa-høstdager. Så i morgen er det opp, rett til nærmeste treningssenter (eller det billigste i min omkrets), signere og betale for 6mnd-avtale og begynne treningen, og OPPRETTHOLDE de gode vanene.
Hvorfor? Jo fordi, SILJE BJØRNSTAD, KROPPEN DIN BLIR GLAD OG DU FÅR:
Mer energi
Sover bedre
Bedre blodsirkulasjon
Bedre immunforsvar (er jo dødsviktig nå som jeg har hørt den derre influensasesongen er på vei)
Bedre forbrenning
Bedre humør
Bedre hud
Og pluss pluss pluss.
Dermed starter vi pent og rolig og tar som mål å trene 2-3 ganger i uka nå i starten hvertfall. Og så skal jeg bare spise godteri på fredager og lørdager. 
SÅNN. Nå har jeg offentliggjort mine tanker og kan jo ikke la være å holde de nå. Det er bare flaut.
Det eneste jeg mangler er iPod`n min. Fatter virkelig ikke hvor den kan ha tatt veien. Mye mulig den ligger hjemme i Solør og leker død mens jeg leter som en gal her i Oslo. Men men, dukker vel opp! 🙂
Wish me good luck, I need it 😉
-Silje-
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg