Dansende mann iført skjørt og kaninøre-lue.

Yes, her er da mannen jeg hadde totalt latterkrampe av mens jeg stod og ventet på bussen i urbane Brugata i Oslo sentrum sent i går kveld.

Mannen stod altså rolig på ett bein og spinna liksom rundt med det andre mens han av og til skrek ut noen uforståelige ord og uttrykk. Antrekket var hvite tights, rødt skjørt, militærlignende jakke og ikke minst denne kaninøre-lua. Et helt fantastisk syn og venteunderholdning på høyt nivå. 
getattachment11aspx
getattachment10aspx
getattachment8aspx
getattachment7aspx
Dårlige bilder pga mobilkamera, men sjekk ut Brugata rundt 23-24tiden altså, kanskje han står der i sin egen lille verden og danser rundt.
Jeg lo hele veien hjem i bussen også, da jeg la meg og tilogmed da jeg våknet i dag så måtte jeg bare bryte ut i latter av denne dansende kaninluemannen.
Er i hvertfall godt å se at det ikke bare er gale og ustabile knivmenn som hersker i Brugata på kveldstid.
Ett siste bilde tatt fra da jeg sitter på bussen, vet dette er fryktelig dårlig, men man kan muligens se antydning til heftige 360-rundt-seg-selv-moves.
getattachment12aspx
Noen fler som har sett han her, eller noe lignende? 😀
-Silje-

Blogglisten
6 kommentarer
    1. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
      sweeet 😉

    2. Hvis ikke j har misforstått kalles dette Sufi dans.. Meditasjons greier trur j.. Åsså er j nesten heelt sikker på at d er gammle nabon til Julia når hu bodde på sagene!:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg