Siste dag som 21-åring.

I morgen blir jeg 22 år og har ingen store planer bortsett fra tradisjonell birthdaydinner med Eli Mette 😀

Hvor vi skal vet vi ikke ennå, men uansett hvor vi havner så blir det kooooselig:)
Jeg ønsker meg ikke noe spesielt, men med tanke på at det også snart er jul og at mamma&pappa har begynt å lese bloggen min, så setter jeg opp min foreløpige bursdags/julegaveønske:
– Penger
– Gavekort på for eks h&m
– Bladabonnement (for eks DetNye, Elle, KK eller lignende)
– Flaxlodd og flaxloddjulekalender (jeg ELSKER skrapelodd)
– Øredobber (mister sikkert 20 par i løpet av et år, må være ekte, tåler ikke andre)
– Kokosnøttleppomade fra Bodyshop
– Klokke
– Laken (velge selv)
– Potetmoser/rotmoser
– DisneyDVD`er (evnt gavekort på DVD)
– Eggkoker
– Billetter til Nationaltheatret, enten Pinocchio eller Fanny og Aleksander
– Kul teboks til å oppbevare teposer
– En litt større veske eller bag
– Ny iPod
– Ny mac
– Sølvbestikk (samler på Ringebu)
Diverse gavekort er også alltid veldig greit.
 Jeg synes det også alltid er greit med en liten liste på hva man ikke ønsker… hehe!
 
Jeg ønsker ikke:
– Handklær og vaskekluter
– Diverse kjøkkenredskaper
– Fleecepledd ala 29 kr fra IKEA
– "Pynteting"
– Votter
– 200grams sjokoladeplater (tanter og bestemødre er veldig flinke til å putte inn sånne inntulla i for eks handklær eller lignende…)
Hmmmm, det var det i denne omgang. 
Mamma&pappa: Dere må gjerne printe ut disse ønskene å gi videre til besteforeldre og tanter og onkler. 🙂
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg