“Burde-burde”?

Burde-burde: Gøyal VGHelg-reklame

Jeg BURDE ha starta med arbeidskrav 5 som har deadline på mandag.
Jeg BURDE ha kommet ordentlig i gang med eksamen nr 1.
Jeg BURDE ha kommet ordentlig i gang med eksamen nr 2.
Jeg BURDE treffe en hel haug med venner jeg ikke har sett på månedsvis.
Jeg BURDE ha skaffa meg varme skosåler.
Jeg BURDE ha lest mer pensum.
Jeg BURDE ha vært på biblioteket og funnet særpensum.
Jeg BURDE begynne å tenke på julegaver.

Men jeg skal nok få gjort alt det her en gang. "Til helga kanskje?" 😀
Neeeh, for jeg har nemlig funnet ut at jeg har planer hver helg frem til februar. Enten det er jobb, reise eller andre ting så er det noe som skjer hver helg fremover. Men det er sånn jeg liker det, so no stress. Og eksamene skal nok bli levert inn før deadline i år også skal du se! For det er tross alt det jeg må prioritere i tiden fremover. Eller, det er det jeg BURDE gjøre i allefall 😉

-Silje-

2 kommentarer
    1. Zithromax Klamydia Propecia Dose [url=http://propecorder.com]propecia online pharmacy new york[/url] Provera Best Website Amex Accepted Amoxicillin Hives Duration

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg