Mystery shopper

I dag skal jeg nok en gang være mystery shopper, men må jo være hysjhysj med hvor jeg skal. 😉

Kanskje er det et senter? Kanskje er det en butikk-kjede? Kanskje er det møbelforretninger? Kanskje er det vinmonopol? Kanskje er det eiendomsmegler-firma? Kanskje er det postkontor?
Uansett så er det alltid gøy å gå rundt å sjekke service og produktkunnskap hos de stakkars uvitende ekspeditørene. 
Kanskje det faktisk blir litt shopping på meg også, det har en tendens til å bli sånn.. 
Har blant annet lyst på masse kjoler, masse topper og hvit strikkelue..
Hu dama her står og deiger seg til tusen, men digger kjolen hennes! Vil ha.
getattachment4aspx
Og vil ha:
dxl7957226107019740978
dxl7857225172017332639
Dette er jo bare et fåtall av de jeg har lyst på.
Men det jeg ikke har lyst på er følgende sko:

getattachmentaspx

 Have a nice day. 
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg