Hundepasser og middagsansvarlig.

I går var jeg hundevakt for mamma og pappa som var i Oslo. De skulle ut på middag og show og lurte på om jeg kunne passe hunden. Sara fikk altså leke hotellhund i storbyen, og det er klart det er stas å se noe annet enn skog og de samme kjøttmeisene på fuglebollen hjemme. Ikke minst er duer veldig interessante, samt snuse på alt og alle, og det å få drite i kong Haralds hage (bedre kjent som Slottsparken) var også tydeligvis allright for den tilsynelatende uskyldige hunden vår. 

getattachment5aspx
"Chiller`n"
Da pappa har med hunden på hotell bruker han som regel å få suite da det ikke er lov med hund på de vanlige hotellrommene, men denne gangen måtte han nøye seg med businessroom da alt annet var fullt. Det er klart at disse rommene har litt bedre standard og er litt større enn de vanlige rommene, men var allikevel ikke i nærheten av noen av suitene han har blitt tildelt tidligere…
getattachment8aspx
getattachment7aspx

Rommet lå i 9.etasje. Vi hadde liten TV, men en kingsize privat balkong med ganske grei utsikt. Sikkert gøy med grillparty her på sommer`n.

getattachment4aspx
getattachment6aspx
Men det var uansett et absolutt greit sted å henge de timene jeg passa hunden. (Dvs. jeg og Joakim bestilte Peppes pizza og så på Hellstrøm rydder opp og Torsdag kveld fra Nydalen, mens Sara lå og sov i senga..)
Nå er jeg hjemme for å feire bestemors 90årsdag i morgen kveld.
Mamma er borte så jeg fikk ansvaret for å lage middag. Broren min ønsket seg enkelt og greit "kjøtt". Jeg lagde fiskepudding (Greit, jeg brukte egentlig fløtepudding..) i terteskjell til meg og pappa, og kjøpte BigOnePizza til min kjære broder.. Hehe.
getattachment9aspx
Det smakte digg! Pappa var også veldig fornøyd, så er ikke bare selvskryt altså.
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg