Vaffelfrokost.

Smak på det ordet.

Vaffel.
Wraffel.
Wraff!
Vaffel.
Vaffelschwaffel.
Våååff-el. (Legg gjerne inn litt britisk aksent på den her)
😀
Jadda, lett underholdning på lørdagsmorgenen..
I dag fikk jeg lyst på noe annet til frokost enn den samme havregrøten eller Kaffebrenneriets müslibrød som jeg pleier. Med tanke på at jeg også er hjemme hos mamma&pappa er det jo titalls mil til nærmeste Kaffebrenneri, så en kjøretur til Oslo for å skaffe meg et slikt ett ville muligens virke litt drøyt.
Men dermed ble det vafler, og namnam og jafsjafs!
getattachmentaspx
Vaflene er bevisst stekt med ulik grad slik at man selv kan velge fra "vaffelrøre +, medium stekt, og "well done".
getattachment1aspx
Vaffelhjerter med jordbærsyltetøy, grønn farris og svart kaffe. <3
Ellers i dag er det feiring av bestemor som fyller 90 år. Vi skal på Vermundsjøen Mat og vinhus, og vi har leid hele skiten for oss selv og vårt selskap på 12 personer. Det blir nok koselig, gleder meg.
Men før det skal jeg være med pappa og hente bursdagskake, og kjøpe egg. (Vi var i sentrum i går også, TWICE, og innom flere ulike matbutikker, men søte pappaen min klarer alltid å glemme noe, selv med handlelapp sendt med av mamma(!))
Men nu er det Saturday-waffel-time!
– Silje Bjørnstad –
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg