Dagens fangst: Kondom og “Browse-me”-tskjorte.

I dag er det 1.desember, og det er også Verdens aids-dag!
Verdens aidsdag er en verdensomspennende solidaritetsdag for verdens hiv positive og aidssyke og deres pårørende. Mer informasjon og program finner du her.

Grunnen til at jeg vet dette er fordi jeg ble møtt av en Verdens aidsdag-stand da jeg kom på skolen i dag. (Høgskolen i Oslo.)
På vei inn i bygningen fikk jeg både informasjonsbrosjyrer og kondom utdelt i fanget.
getattachment1aspx

Men ikke nok med det liksom, for i dag har vi hatt siste forelesning på skolen for dette semesteret. Og én i klassa som har hatt sine praksisplass-uker hos Opera Software delte ut t-skjorte til de som ville ha. Førjulsgave kalte han det, reklame kaller jeg det. Men den var faktisk litt kul med teksten "Browse me", bare dumt det kun var store størrelser igjen.
Så kjære Joakim: GOD JUL. ;p
getattachment4aspx

– Silje Bjørnstad –

3 kommentarer
    1. Hei hei! 😀 Siden du er på vennelista mi her på blogg.no så tilot jeg meg selv å spamme en kommentar til deg (du kan seff bare slette den!). Bekalger at jeg er så frekk, men jeg ville bare si at jeg har startet en “lær å danse julekalender” på bloggen min. Gjerne ta turen inn for å kikke. Nye videoen hver dag frem til jul. Fin måte å bli bedre på dansing samt få litt trim før juleribba smæsjer seg på kroppen 😀
      Ellers håper jeg du har det kjempefint! take care! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg