Greit, jeg er svak.

Jeg innrømmer det. Jeg har et problem.

Jeg har et skrapesyke-problem.
For da jeg kjøpte årets flax-julekalender til meg selv kjøpte jeg tilsammen 3 stykker.
2 som skulle vare hele advendtstiden, og 1 som jeg skulle kose-skrape fordi jeg vet jeg alltid faller for fristelsen å skrape heile jævla greia da jeg først begynner. Samtidig kjøpte jeg et vanlig flaxlodd for å ha litt ekstra skrapekosedigg.
Men dette året gikk det galt. Jeg skrapte 2 av de 3 kalenderne allerede 1. desember. Ikke ble jeg millionær heller. Og i tillegg skrapte jeg jo selvfølgelig det vanlige flaxloddet også. Det beste var jo at i første pakke fra kalenderen som mamma har laget var det et griseflax! Så i løpet av 10 minutter var det skrapelodd-støv i hele senga mi og all spenning var plutselig over.
getattachment1aspx
Her er beviset. 2 stk julekalendere skrapt opp lenge før tida og et verdiløst griseflax. MEN på flaxloddet vant jeg 25 spenn! Lurer på hva jeg skal bruke de pengene til.
NYTT FLAXLODD SELVFØLGELIG!
Eller to griseflax?
Eller legge i 25 kroner til for en ny flaxloddkalender?
– Silje Bjørnstad – 
3 kommentarer
    1. Klarer jeg å holde fingra fra den tredje og siste kalenderen og bare skrape den luka man skal frem til jul nå så skal jeg jaggu være stolt! 😉
      Har du skrapeloddkalender også? Eller noen andre julekalendere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg