Eks-amen.

Nu er det eksamensmodus for alle penga frem til 18.desember. Oh my. 
Men det man må jo tenke positivt, så derfor gjelder å finne frem gode argumenter for å sitte på rompa foran mac`n og på leting etter god pensum de kommende ukene:
* Ute er det kaldt
*Jeg kan alltid få vite de nyeste nyhetene (Internett er et forferdelig konsentrasjons-forstyrrende element) 
* På shoppingsentre og butikker er det bare fullt av stressede mennesker ute på førjulshandling og på utkikk etter julegaver, så da slipper å irritere oss over det.
* Etter eksamen kommer alltid ferie
* Jeg bruker ikke masse unødvendige penger på takeaway-kaffe
* Jeg kan ta pauser når jeg vil (Har hjemmeeksamener)
* Jeg kan sove hvor lenge jeg vil, samt være oppe så lenge jeg vil. Eksamen betyr fleksitid så jeg arbeider når det passer meg
Så man skal vel ikke klage. Og så lenge man er interessert i det man skriver om så skal man alltids overleve!
Men må innrømme at jeg gleder meg til juleferie. Og gleder meg til jeg kan si: Amen EKSAMEN, and rest in peace!
Noen som har flere gode argumenter eller andre eksamenstanker? Eller som ikke har eksamen for den saks skyld… (Ja, Ann-Marie, jeg tenker blant annet på deg!! ;p)
bilde 5 kopi 20
"work work work work"

"Kom arbeidslyst, treng deg på! Her skal du ei motstand finne!"

– Silje Bjørnstad – 
1 kommentar
    1. Selv om jeg slipper det eksamenstullet, så har jeg selvfølgelig noe å bidra med. For det beste nå er at du ikke har tid til å gå å handle, så det må kjæresten din gjøre for deg. Og når han førs er der, så kan han ikke motstå dådyrøya dine og den rumlende magen, så da må han lage mat til deg også!!!
      Men lykke til da søta!!! Love U!!! =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg