Fucking Åmål is fucking great

Var en tur på Deichmanske tidligere i dag, og da jeg så denne i hylla måtte jeg bare låne den med meg.

getattachment2aspx

Her er det hentet ut mange knallgode sitater som blir brukt flittig i interne samtaler, og jeg elsker filmene til Lukas Moodysson. Både Fucking Åmål og Lilja4ever er bare to geniale filmer som tar opp viktige samfunnstemaer på en genial, nyskapende og fengende måte.

 Ellers så er det heeeelg! Silje Aaland-babe`n min er i Oslo, og hun har faktisk blitt leilighetseier i dag!! Gratulerer igjen jenta mi!:):):) Håper jeg også joiner boligmarkedet i nær fremtid!:)

Også starter håndballVM i morgen, men jeg skal jobbe da første kampen til Norge vises på TV..

Men på kvelden er det julebord, og det blir nok ganske gøy. Ja, også var det de derre eksamene som krever sitt da. Så da spørs det om jeg får sett Fucking Åmål i løpet i helga eller om det blir det som skal kalles en "eksamens-pause" til uka. 😉

God helg! 🙂

– Silje Bjørnstad –

4 kommentarer
    1. fucking åmål <3 jeg har ikke ord! hehe
      og takk 😉 satser på at jeg får se et glimt av deg i morra!
      me love yooooou <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg