Minimeksikanskekyllingmaispannekaker.

Ja nemlig! For da jeg var innom Meny her om dagen ble jeg fristet til å kjøpe "Mexican Flautas". 

Jeg hadde aldri smakt det før, og ikke hørt om det heller.
Men Flautas er altså små sprø maispannekaker med kyllingkjøtt med mexican flavour. Og dæven, det var digg! Har aldri sett det før, men det finnes i hvertfall i fryseavdelingen på dagligvarekjeden Meny! De skal bare stekes i ovnen 8-10 minutter. Jeg hadde laget salat ved siden av, men de små pannekakene var så gode at jeg ikke trengte noe tilbehør.
Look after this box, anbefales! 🙂
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg