Mer “Visste-du-at”-journalistikk.

Det her er kvalitativ informasjon som helt klart er betydelig for din deltagelse i et demokratisk samfunn:

 

Sooo, here we go: 

VISSTE DU AT….

– Hvert femten tusende menneske som blir født er en dverg?

– Hvis du fiser uavbrutt i 6 år og 9 måneder vil det bli produsert nok gass til en atombombe.

– Hvis du banker hodet ditt i veggen bruker du 150 kalorier i timen.

– Orgasmen til en gris varer i 30 minutter.


– Etter en times svømmetur på et offentlig bad har du fått i deg 1/2 liter urin.

– Hvis du prøver å tvinge deg selv til å holde øynene åpne kan de sprette ut av hodet.

– En gjennomsnittlig persons årlige inntak av fast-food inneholder 12 kjønnshår.

– I løpet av ett år svelger du 14 insekter mens du sover. 

– I løpet av ett år håndhilser du med elleve kvinner som nylig har onanert og glemt å skylle hendene. 

– I løpet av ett år håndhilser du på 6 menn som nylig har onanert og ikke vasket hendene.

– En loppe kan hoppe 350 ganger så langt som dens kroppslengde. Det tilsvarer at et menneske hopper lengden på en fotballbane. Er det rart jeg er redd for de totalt uforutsigbare jævlene?


 

 

Deilig og herlig informasjon ikke sant?

Og for den som lurer på om jeg har lite å finne på: Neida, tar bare en eksamenspause der jeg oppsøker lett underholdning på nett.

 

– SIlje Bjørnstad – 

4 kommentarer
    1. hver gang du haandhilser paa meg har jeg onanert en eller annen skjoge uten aa ha vaska meg paa henda. god jul!

    2. Og visste du at hver gang du håndhilser på meg har jeg onanert en eller annen gris fra næringslivet som betaler meg for å gjøre det?
      God jul sjæl ass! ;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg