Update fra Tenerife

OK. Bare en kjapp oppdatering fra det første døgnet på Tenerife.

Ja, jeg er på jobb, men JA og FY SØREN for en digg "jobb". 
Vi bor på 5stjerners hotell, og på flyplassen ble jeg henta av privatsjåfør og dermed hadde jeg en minibuss for meg selv til hotellet. Rommet mitt består blant annet av en kingsizedobbeltseng, 4 klesskap, flatskjermTV, og et bad som har dobbeltvask, boblebad, og egen dør til toalett og egen dør inn til en dusj som er i en helt egen liga. Da jeg kom inn på rommet i går stod det en diger fruktkurv med ost, kjeks og en flaske vin og ventet på senga, samt en flaske champagne is isbøtte og et sjokoladetårn på pulten. Jeg har også fått gavekort på valgfri SPAbehandling som en julegave fra hotellet til meg. Og den SPAavdelingen skal nok benyttes mer enn én gang for å si det sånn. Ellers så bor vi femti meter unna stranda, shoppingsentre like ved og hotellet har 5 bassenger og super frokostbuffét.
Det er det jeg har fått med meg hittil, og med andre ord: Jeg har det veldig fint og nyter slaraffen-luksus-livet som jeg aldri har gjort tidligere. Jeg kan lett bli vant med dette. Nå sitter jeg på balkongen til Svein med hans mac og Internett og ser sola som forhåpentligvis er på vei fra en heller overskya himmel. Mulig jeg ikke blir sommerbrun da jeg er her, men uansett så er det ubeskrivelig deilig å daffe rundt i singlet og flipflops i 20-22 varmegrader.
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg