Nike-vintersko og Ulvang-pannebånd!

Hva skjer når forelesningen blir avlyst og jeg drar ned til byen bare for å sjekke ut et kontorlokale?

Jo, jeg finner ut noe jeg trenger og går inn for å finne nettopp det. Og i dag fant jeg ut at pannebånd er kjekt å ha i kulda og som litt avveksling til lua som bare gjør håret mitt til en skikkelig antenne.
Dermed bar det inn på XXL Sport, og de hadde faktisk veldig mye fint. Blant annet kolleksjonen til Kari Traa er jo helt rå! Men jeg kom meg fint igjennom avdelingen med Kari Traa-produkter og diverse annet stæsj. Helt til jeg kom til skoavdelingen. Og jeg fryser jo alltid på føtter og fingre, så sku bare kikke litt i tilfelle det var noe som fristet. Det var det jo, og resultat etter 15 minutter på XXL:

Totusen spenn fattigere, men 2 par nye vintersko, begge fra NIKE, og to nye pannebånd fra Ulvang rikere. Greit å ha i både svart og hvit farge vett.. Men etter denne 15-minutters spontanshoppinga i første og eneste butikk jeg var innom, reiste jeg bare rett hjem igjen. 😀
Så dermed fikk jeg det var jeg ute etter, pluss et par supervarme og supergode vinterstøvlettersko. Med andre ord, en god start på en god dag! Så vinterkulda og snøkaoset som visstnok skal vare 2-3 uker til kan bare komme, i`m prepared.
Og nå kom jeg på en ting til jeg trenger, skoskap!
– SIlje Bjørnstad –
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg