Unn deg spa! Særlig i denne vinterkulda.

Da er det fredag igjen, og jeg har vært og besøkt side2s lokaler og bestemt at jeg skal begynne i praksis 18.januar. Gleder meg så utrolig masse, virka som en topp gjeng å jobbe sammen med og bare er så klar for å lære meg og være med på nye ting!:)

I kveld er det jobb til kl 00.00, og i morgen er det også jobb. Hele jobbgjengen skal faktisk på spa til Quality Spa&Resport i Vestfold som et slags julebord på etterskudd. Så skal begynne å jobbe 8, vi drar fra Oslo 9 og skal henge i badekåper, tøfler og i bassengogspa-avdelingen til kl 17. Inkludert er 50 min kroppsmassasje eller 50 min ansiktsbehandling og lunsj, samt fri bruk av ulike bassenger og badstuer.
Jeg elsker SPA, man har bare en helt fantastisk velværefølelse i hele kroppen flere dager etterpå. 
Men siden jeg da skal jobbe sent i kveld og skal opp tidlig i morgen fikk jeg tilbud om å ligge over, noe jeg takket ja til. Da slipper jeg å luske rundt i kulden i Oslo sentrum sent i kveld og i morgen tidlig, og jeg får jo sovet litt lenger i morgen. Ja, jeg er glad i jobben min. 🙂

Og alle burde unne seg en SPA-behandling av og til, enjoy og god helg!
– Silje Bjørnstad –
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg