Au-Au-Auu…

I dag skjedde det noe jeg virkelig ikke kunne forestille meg skulle skje. Og hvertfall ikke nå, ikke i dag, passer så fantastisk dårlig!

For da jeg våknet i dag tidlig så reiste jeg meg opp og så sa det plutselig KNEKK og jeg skreik og bare "hva skjeeeer?!". Også begynte jeg å grine fordi det var helt vannvittig vondt. Og hipp hurra, jeg har fått tidenes verste kink i nakken… 
Og den dagen her passer det bare ikke, egentlig passer det vel aldri å få kink eller muskelsmerter, men  jeg skulle på jobb halv ti.  Og jeg kom meg faktisk dit, men ble faktisk sendt hjem igjen klokka ti. Jeg har faktisk skrevet min første egenmelding i dag, jeg er så godt som aldri syk. Er jo egentlig ikke syk nå heller, bare føler meg som en ubrukelig, frustrert og irritert dust som ligger i senga, titter i opp i taket og gruer meg til å prosjektet "løfte-hodet- og-stå-opp-fra-senga".
Så etter og ha vært innom apoteket for å kjøpe krem mot muskel/ledd-smerter og en pakke ibux, måtte jeg bare ta taxi hjem igjen etter en halvtimes jobb. Orka ikke å gå til bussholdeplassen for å ta bussen. Det er helt sinnsyke smerter, jeg har liksom ikke opplevd å ha så vondt i nakken, det bare brenner nedover ryggen og ut i venstre arm. Dette fører til at hodet mitt tilter til høyre og jeg kan liksom kun se til høyre. Med andre ord, jeg ser ordenlig lur ut.
Etter en sympatisamtale med mamma så fant jeg ut at det er bare å sjekke ut diverse kiropraktorvaktordninger. Om noen klarer å gjøre noe eller ei vet jeg jo ikke, men  jeg  er bare nødt til å få noe kraftigere smertestillende enn ibux. Så snart skal jeg igjen ta taxi ned til en kiropraktor-klinikk i Oslo sentrum der jeg har fått time, og jeg ønsker meg selv lykke til og god bedring.
Det her merker jeg fort blir en dag jeg kommer til å bruke mye penger. Unødvendig mye penger på unødvendige kiropraktortimer og taxiturer på grunn av en totalt unødvendig nakkekink.
Men ellers så håper jeg alle har en nydelig helg!:)
Mvh
Klage-Silje
Her er jeg med det synes-synd-på-meg-selv-blikket.. hehe, hakke klart å sminket meg eller børsta håret i dag en gang, så unnskyld unnskyld.
Skal man legge på varmt eller kaldt når man kink i nakken? Og noen andre tips for hva som kan få smertehelvette til å forsvinner raskere? 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg