En ny versjon av begrepet “3-dagers”.

Etter tre dager på rad hos kiropraktor og knekking av virvler og ledd, skal jeg nå faktisk ikke tilbake før på onsdag! Det vil si, ingen knekke-ledd-time i morgen.

Men i dag gikk kiropraktoren faktisk løs på nakken min! Det var bare et par lette knekk da, fordi vi bare må vente til å ta i ordentlig, men det betyr i hvert fall at det går fremover. MEEEEN, kiropraktoren kunne ikke si om han ville slippe meg til jobb på torsdag, det måtte han vurdere på onsdag. For desto tidligere man begynner å bevege på seg og spenne de musklene og leddene som er låst, desto verre kan det bli og det tar selvfølgelig også bare lenger tid å bli helt frisk igjen.
Men, nok med synes-synd-på-seg-selv-stemning. 
Takk for norske ukeblader, aviser, RachaelRayShows og Friends-DVD-boks. 
Og takk for nydelig kjæreste som omtrent er blitt min egen personlige assistent og tar med seg magasiner og blader av alle slag. 
Og takk for at mamma vil betale mobilregningen min som var den verste på mange år. 
Så, det var dagens egen-tillate økt på mac`n for i dag..
Som kiropraktor-Christian sa: "Dette blir jo fantastisk blogg-material! Nye erfaringer, nye knekkelyder, sykemelding og greier!!" 
Jeg klarte nemlig å mumle "Dette må jo bli en blogg" første timen jeg var der, noe som tydeligvis ble husket hos den hyggelige kiropraktor-hunken. 
– Silje Bjørnstad – 
2 kommentarer

Siste innlegg