Back in business. (soon)

YEEEEES! Etter å ha vært på nok en kiropraktortime i dag får jeg lov til å jobbe i morgen, men jeg måtte pent ta meg pauser hver time, og IKKE stresse. Hah, enklere sagt enn gjort.

Uansett så blir det digg å være sosial igjen og føle at man gjør noe nytte i hvertfall! Må bare være litt forsiktig for jeg har fortsatt to låsninger i nakken, så jeg skal tilbake til kiropraktor igjen på fredag.
Så håper jeg det er veldig lenge til neste gang kroppen plutselig bestemmer seg for å streike.
 

Hodet tilter hvertfall ikke så mye til høyre lenger, og jeg er så superklar for å komme opp av sofa og oppstabla pute-berg, og tilbake til jobb og sosial deltagelse! 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg