Nye sko, ny klokke, by Nelly.com

I dag var jeg på lanseringen av Nelly Shoes av "motehuset på nett": Nelly.com. (pga jobb)

Var sinnsyke mange kule sko der, og vi som var der fikk velge et par sko som vi kunne få! Så etter en tøff avgjørelse endte jeg opp med et par beige kilehælsko. 
Egentlig hadde jeg kjempelyst på sånne pumps med superhæl, men jeg har ikke sjans å gå normalt på de uansett, så de hadde bare blitt stående i skapet.
Og disse skoene er ikke dyre heller. Prisen ligger på mellom 199 – 599 NOK. Dette er noen av skoene som blir årets vår- og sommertrend. Fikk dessuten informert at beige er sesongens store skofarge! 
   
  
I tillegg fikk vi en klokke som skal brukes som et kjede, og siden jeg har klokkedilla passa det meg helt fint. Også fikk vi selvfølgelig snitter og mineralvann.

I love my job. 

– Silje Bjørnstad – 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg