80 havregrøtsposer og 120 tyggisbiter

Havregrøtporsjoner er enkelt, raskt, sunt og kjempedigg. Jeg spiser havregrøt hver dag, og jeg digger de praktiske porsjonsposene til Quick and Easy, men nå i det siste så  finner jeg disse pakningene i færre og færre butikker. Det samme gjelder yndlingstyggisen min, blå Extra Liquid. Det virker egentlig som ting jeg liker etterhvert bare faller ut av varesortimentet, og dette har jeg selvfølgelig klaget høyt på. Derfor ble jeg her en kveld  gledelig overrasket, for siden min kjære Joakim jobber i butikk så kom han til meg med havregrøt og tyggis for flere uker fremover !!! 

Jada, 8 pakninger med havregrøt, noe som tilsvarer 80 porsjoner grøt (10 poser i èn pakke), og en eske blå extra liquid tyggis, 12 pakker!
Han liker ikke at jeg kaller han søt, men du min kjære Joakim, du ER søtest. <3   Du er best. 
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg