Sexleketøy og pressevisning for Maybelline/Garnier.

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Jeg digger å være i praksis hos side2.

Idag har jeg vært på Kondomeriet og laget en sak om sexleketøy vinklet i retning av Valentines Day.
I morgen skal jeg på no pressevisning for Maybelline og Garnier som skal presentere sine nyheter for våren. Og etterpå skal jeg og ei til ut i butikkene å sjekke ut vårens heteste blazere. Blazer er nemlig plagget man MÅ ha i garderoben i 2010 ifølge flere kjente stylister.

Så les om sexleketøy som visstnok er like populært fenten om man er 15 eller 85. Og lausfitte og lekepenis er ikke flaut å kjøpe ifølge butikksjefen på Kondomeriet!
Les artikkelen her!

Så Happy Valentine and enjoy! 🙂

"Mus på boks" som jeg kaller det.  Og vibratoren som visstnok kan stimulere både menn og kvinner.

Silje Bjørnstad –

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg