Åpningen av Oslo Fashion Week

Ringte JanThomasStudio – Ledig øyenbrynsdesigntime hos Frem Hamelton: APRIL.

OK!
Ellers var jeg på Oslo Fashion Week i går – det var utrolig gøy.
Masse kule folk, masse spennende på catwalken og generelt god stemning. 
Jeg fikk bekreftet av Aune Sand virkelig er sånn som han er på TV, Marianne Aulie er ikke redd for å si hva hun mener, og Lene Alexandra var bittelitt for brun.
Kathrine Sørland er bare kul, Veronica B Vallenes designer utrolig stilige og nydelige antrekk, Lise Karlsnes gjør comeback som soloartist, Fam Irvoll vant Innovasjonspris. Dette var noe av det jeg fikk med meg.

Kathrine Sørland i en nydelig hettegenserkjole fra TSH.

Og her har vi jo selveste Dream-Team:

Veronica B Vallenes vant prisen "Årets Debutant" – noe som var vel fortjent.

Også måtte jeg bare ha med et bilde av det som ser ut som polettnegerLeneAlexandra:
I kveld skal blant annet Fam Irvoll ha visning.
– Silje Bjørnstad –
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg